onsdag 30 januari 2013

Veterinär och Suprelorin Chip!

 Tjo på er!

Imorgon ska jag fara till veterinären, hon ska göra illa mig med en stor nål! :( Inte kul, men jag behöver ett sådant säger mamma, hon gillar inte att jag är brunstig här hemma.. :)

Om jag har tur så kanske jag får leka i snön som kommit nu också! Skulle vara så himla kul så ska släpa med mamma ut! Ska ploga massa gångar i snön!

Nu ska jag snart få krypa in o sova i min lägenhet, de ska bli mysigt för mamma har storstädat den idag. Det enda som fattas i den nu är filtarna och dom hänger på nån ställning här inne, jag försökte klättra på dom men då föll de bara ner på mig och dom var blöta, tror det är därför de hänger där. :)

Berättar mer imorgon om hur det gick hos veterinären!
Här kommer lite bilder från sist då jag och Elektra var till veterinären! 


Skön matta att torka blöta tassar och mage på! :)
Illrar är inga burdjur! Inte jag heller! :)


Elektra som varit duktig och fått vaccinering, hälsokoll och ID-chip.

Leksaken som vi fick då!

Vi är inte billiga för mamma, men nu kanske de blir lite billigare då det bara är jag som ska ha ett chip! :)
Ha de bra!
Tasstass
Plexus


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar